Послание за грижа в новата кампания на Sprandi.
Кампанията Take Care на Sprandi насърчава да се грижим за хората около нас. А какво означава за теб Take Care?
В тези несигурни времена ние черпим сила отвътре. С грижа за физическото и психическото си благосъстояние, поддържайки душевен баланс, можем да помогнем на себе си и на другите. Това са част от посланията на най-новата кампания на полската верига за обувки и чанти CCC.
Слоганът „Take Care“ на марката Sprandi за сезон пролет-лято 2022 г., беше замислен да насочи вниманието към важността да търсим миг на почивка в ежедневната суматоха, миг за себе си. Днес тези думи вече имат по-различно звучене.
Днес трябва да се погрижим за себе си, за да можем да се грижим за другите. Колкото по-силни сме, толкова повече можем. Само спокойни, упорити и помирени със себе си ще можем да подадем ръка за помощ на другите. Грижата за хармонията, психическото състояние и здравето никога не е била толкова важна.
В следващите дни в профилите на Sprandi и CCC в социалните мрежи ще открием поредица от съвети и ритуали как да се погрижите за себе си в настоящата ситуация.
В кампанията Take Care на Sprandi участват звезди от световна величина: идолът на Z поколението Фин Улфхард, известен от сериала „Stranger Things“, легендарният актьор Кайл Маклоклан и Амбър Валета, супермодел от 90-те. Всички те са част от редица екологични кампании и са страстни привърженици на опазването на планетата. Във фотосесията те носят дрехи и аксесоари от колекция пролет-лято 2022: анцузи и спортни комплекти, атлежър сетове и ретро маратонки.
Колекция Sprandi е налична в магазините на CCC, на ccc.eu и в мобилното приложение.
За CCC:
CCC е пазарният лидер в търговията на дребно с обувки и един от най-големите производители в Полша. CCC S.A. е една от най-мащабните обувни компании в Централна Европа и един от топ производителите на обувки на континента. Широкият асортимент от обувки на достъпни цени се предлага за дамите, мъжете, младежите и деца от всички възрастови групи. Освен разнообразие от обувки, в ССС се предлагат също чанти, козметика за обувки и аксесоари. В момента ССС продава над 45 милиона чифта обувки в близо 1000 магазина в 29 държави в света.
В България веригата има 17 физически магазина и онлайн магазин www.ccc.eu.
CCC въвежда най-новите тенденции в света на модата на полския пазар, като в същото време предлага достъпни цени. Компанията е фокусирана към обслужването и работи за това предлаганата продуктова гама и качеството на услугата да отговарят на най-високите очаквания на клиентите. Модни и достъпни продукти се предлагат на клиенти в Полша, Унгария, Словакия, Чехия, Австрия, Хърватска, Словения, България, Германия, Сърбия, Русия, Латвия, Литва, Украйна, Румъния и Естония, Молдова, Гърция и Швеция, както и в Обединени Арабски Емирства, Катар, Саудитска Арабия, Бахрейн и Оман.
В магазините на ССС се предлагат обувки и аксесоари, които са практични, качествени и в крак с последните модни тенденции. Kлиентите на ССС имат възможност да избират от широк спектър продукти за всеки повод – от всекидневни или спортни обувки до елегантни кожени обувки. Групата предлага продукти от собствени марки, както и над 1000 лицензирани такива.
CCC работи на принципа на мулти-бранд концепцията, която включва продажбата на много марки обувки „под един покрив”. Най-популярният бранд в CCC е Lasocki, който предлага изделия от естествена кожа. На българския пазар вече са познати и търсени Gino Rossi, Sprandi, Jenny Fairy, DeeZee, Quazi и др. собствени марки от портфолиото на ССС. Групата предлага и над 1000 други марки, освен собствените.