The North Face

Магазин AUTHENTIC outdoor adventure предлага спортно облекло, обувки и екипировка за туризъм на световните марки The North Face, Timberland и Trespass. Лятото ще се подготвите за къмпинг с приятели и семейството, за зимата ще сте напълно екипирани за снежните писти.
THE NORTH FACE
Марката е основана през 1966г., когато алпинизма и туризизма са все още непопулярни спортове. На любителите на тези дейности се налага да използват тежка военна екипировка, която си набавят от военни магазини. Край на това слага страстният любител на ски Дъг Томпкинс, който заедно със съпругата си Сузи Томпкинс решава да отвори малък магазин за туристическа и ски екипировка в Сан Франциско.
През 1968г. Кенет „Хеп“ Клоп придобива The North Face и променя посоката на развитие от търговия на дребно към производство. Първата работилница бива сгушена в задната част на магазина на Телеграф авеню в Бъркли. Година по-късно е вече на лице напълно развита и действаща фабрика.
По същото време е създадено и лого на марката, което познаваме и използваме и до днес. През годините на развитие The North Face се стреми към покоряване на все по-високи върхове. Създават се и се използват високи технологии, които позволяват на професионални спортисти и любители да се доближат максимално до природата, да достигат места познати на малцина. Основна философия на компанията е популяризирането на идеята за опазването на природата.

TIMBERLAND
Историята на Timberland започва преди повече от 40 години със създаването на едноименния Жълт ботуш, който през годините се превръща в емблема за качество.
Началото е поставено от Нейтън Шварц през 1952г. в Бостън. По-късно към него се присъединяват и синовете му Сидни и Херман, а компанията се мести в Ню Хемпшир. През 1973г. Сидни Шварц представя първите по рода си непромокаеми кожени ботуши. Те са съчетание от първокачествен жълт набук, дебела гумена подметка и невиждана майсторска изработка. Жълтият ботуш се превръща мигновенно в класика. Той е наречен „Timberland”.
Обувката спомага за изграждането на марката и поставя нови стандарти в обувната индустрия. Първоначално тя е създадена с единствената идея да бъде функционална и непромокаема, но с годините се превръща в модна тенденция, като завладява пазарите в Северна Америка, Европа и Азия.
Новите колекции обувки и облекло са направени от възобновяеми, органични и рециклирани материали, което позволява на хората по цял свят да се наслаждават на природата и винаги да изглеждат страхотно.

ПОСЛЕДНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ