отваря след
в The Mall дж

Marc O’Polo

marcopolo-store-photo

„Основавайки се на нашите предходни успехи, виждането ни е да бъдем водещата Modern Casual Lifestyle марка в премиалния сегмент.“ – Вернер Бок, Председател на Надзорния Съвет на Marc O’Polo АД.

MARC O’POLO е премиална марка с дълга история. Започнала като малка компания основана в Стокхолм през 1967, днес MARC O’POLO е със седалище в Германия и за нея работят близо 2000 служители по целия свят.

Марката MARC O’POLO е въплъщение на съвременното Modern Casual облекло и това се отразява на високата й разпознаваемост на ключовите пазари и положителните асоциации с нейните продукти.

Като премиална Modern Casual марка, MARC O’POLO притежава най-високите стандарти с отношение към качеството на продуктите, материалите и дизайна, както и с тяхното имплементиране.

Това виждане описва основното и стратегическо целеполагане на бранда и постоянно го тласка напред. По тази причина, MARC O’POLO отдава изключителна важност на модерната инфраструктура, иновациите в технологиите и здравословната работна среда.

Корпоративна философия
Натуралност – отразена е както в дизайна, така и в производствените методи, основани на защита на околната среда.
Изчистеност – акцент върху същественото без излишни детайли. Всяко изделие е практично, удобно и в същото време привлекателно и с индивидуален дух.
Качество – най-отличителната черта на марката.
Индивидуалност – MARC O’POLO търси уникалността, развива новаторски материали и индивидуални модели, използвайки актуалните модни тенденции, но без да пренебрегва традиционните си корени.

ПОСЛЕДНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ