Пролетната колекция на марката Triumph идва у нас заедно с първия по рода си концептуален магазин на марката

Print

Той носи името Triumph Tailoresse и ще бъде открит в The Mall само няколко дни преди Свети Валентин – на 10-ти февруари. В него дамите ще могат да получат изключителна професионална консултация за това кои модели и размери ще подхождат перфектно на фигурата им и ще отговорят на вкуса и начина им на живот. По повод откриването почитателките на марката ще се радват на 20% отстъпка в първите три дни след откриването на магазина.

С новия концептуален бутик идва и пролетната колекция на марката. Нейно лице е моделът Джесика Харт, а кампанията е заснета от Ранкин – един от най-добрите модни фотографи в света.

Името на глобалната кампания е “Открий единствения за всяка в теб”. И наистина, Triumph перфектно разбира това, че във всяка една от нас се крият по няколко образа. На майката, на работещата жена, на момичето, което живее активно и държи на комфорта, на съблазнителката…

Всяка има нужда от своя арсенал от бельо. Изкусително или пък осигуряващо на формите перфектен комфорт по време на спорт, целият диапазон от стилове присъства и в тази колекция на бранда.

За дамите от всяка възраст, за всеки повод, за всяка фигура с нейния размер и специфични извивки, Triumph е мястото, където откриваме “единствения”. Тук са иконичният, изключително женствен сутиен Amourette 300, иновативният Magic Boost с push-up ефект, както и спортните модели с най-новата технология Triaction.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM