Tommy Hilfiger и колекция TOMMYXZENDAYA за есен 2019

b1ac9aa5cc161757ac96e3e9f715bfa0

Модното ревю с оригинална концепция „Виж сега – купи сега“ се проведе в легендарния „Театър Аполо“, в колоритния нюйоркски квартал Харлем. След пет изключително успешните ревюта от изминалите сезони, които се проведоха в Париж, Шанхай, Милано, Лондон и Лос Анджелис, шоуто се завърна на Седмицата на модата в Ню Йорк. На подиума дебютира колекцията “TommyXZendaya“ за есен 2019, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и американската актриса и посланик на марката – Зендея.

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, дебютира съвместната дамска колекция TommyXZendaya за есен 2019, по време на модното ревю TOMMYNOW, състояло се в неделя, 8 септември, 2019 г. в Харлем, Ню Йорк. Втората колекция TommyXZendaya, разработена съвместно със Зендея, глобален посланик на марката TOMMY HILFIGER, отново бе показана чрез оригинална концепция „Виж сега – купи сега“, носеща подписа на Томи Хилфигър. Шоуто наблегна на посланията, които Томи Хилфигър и Зендея изведоха по време на ревюто TOMMYNOW в Париж за пролет 2019. Послания като толерантност, интеграция на различните, както и овластяване на жените. Събитието, под форма на преживяване, както за публиката на място, така и за зрителите онлайн, се проведе в легендарния „Театър Аполо“, носещ духа на именити музикални икони.

Колекцията за есен 2019 представя нов, модерен прочит на иконичния стил от миналото, уповавайки се на силните, вдъхновяващи жени и претворявайки класическите силуети за една нова ера. Вдъхновен от 70-те години в Ню Йорк, екипът на шоуто продължи да чества и гордо да показва модели с разнообразен произход, форми на тялото, възраст, полова и етническа принадлежност.

По подиума минаха Уини Харлоу, Ясмин Уиналдъм и Сара Сампайо, които сборно са част от шоуто и историята на марката на Tommy Hilfiger от 10 години. Към тях се присъединиха Ашли Греъм, Кандис Суанепул, Алек Уек, Парк Суджуо, Халима Аден, Леоми Андерсън, Ясмин Уарсаме и нова вълна от таланти, включвща Алияя Хайдс, Аби Чемпиън, Бабакар Н’Дой и Индира Скот.

Над 9,00 гости, включително преса, фенове на марката и ВИП личности, бяха поканени да се насладят на шоуто и неочакваните модни изживявания на Театър Аполо. Гостите бяха посрещнати в света на TOMMYNOW с участието на TommyXZendaya през тунел, който пресъздаваше историята на театър. Инсталацията включваше цифрово съдържание и снимки, курирани от Нишел Гейнер, културен историк и автор на Vintage Black Glamour, който чества емблематичната музикална сцена на Харлем от 30-те до 80-те.

Поканените излязоха пред подиума, разположен на открито, заобиколен от тухлените стени на вътрешния двор на Аполо. Класически модели американски автомобили, вдъхновени от кино прочита на историята на Харлем , бордо кадифените дивани и дървените столове бяха осветени с винтидж прожектори, като всички елементи напомняха 70те години. На специален щанд феновете пазаруваха вдъхновени от фестивала тениски TommyXApolloXZendaya, създадени специално за TOMMYNOW, като всички приходи са дарени на „Театър Аполо“. Докато моделите дефилираха по подиума, музикалният микс от 70-те и началото на 80-те беше обогатен с изпълнения на живо от повече от 20 музиканти от базирания в Харлем център за музикален пърформанс към Фондация за изкуствата Mama.

Колекцията ще е налична в избрани магазини на марката Tommy Hilfiger в България през октомври.

За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Северна Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Считано от 1 юли 2019 г. SARKK SA бе обявен за ексклузивен дистрибутор и франчайз партньор за марката CALVIN KLEIN в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Северна Македония. SARKK SA винаги се стреми към устойчив и стабилен растеж, и е водена от ценностите на корпоративната социална отговорност. Тя е една от най-стабилните корпорации в бранша и се разраства, като съумява да завоюва дори и най-взискателните потребители

За Tommy Hilfiger

С портфолио, включващо марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger една от най-разпознаваемите премиум дизайн корпорации в света. Основната й дейност се състои в създаването и маркетинга на ежедневни, официални и спортни облекла за мъже, жени и деца, деним колекции, бельо (вкл. пижами и спално бельо), обувки и аксесоари. Чрез определени партньори Tommy Hilfiger, предлага и слънчеви очила, парфюми, часовници, бански костюми, чорапи, кожени изделия, аксесоари за дома и за пътуване. Линията TOMMY JEANS се състои от деним облекла, както и обувки за мъже и жени. Колекциите включват и голямо разнообразие от чанти, аксесоари и парфюми.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM