отваря врати след:
дж

Tommy Hilfiger ще представи колекцията си за есен 2019 в Ню Йорк

image_processing20190716-21643-h740tj

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че модното ревю TOMMYNOW за есен 2019 ще се състои в неделя, 8 септември, 2019 г. в Харлем, Ню Йорк. Втората колекция TommyXZendaya, разработена съвместно със Zendaya, глобален посланик на марката TOMMY HILFIGER за жени, ще бъде показана отново чрез оригинална концепция „Виж сега – купи сега“, носеща подписа на Томи Хилфигър. Шоуто отново ще наблегне на посланията, които Томи Хилфигър и Зендея изведоха по време на ревюто TOMMYNOW в Париж за пролет 2019. Послания като толерантност, интеграция на различните, както и овластяване на жените. Събитието, под форма на преживяване, както за публиката на място, така и за зрителите онлайн, ще позволи на всички да се докоснат до уникалното усещане за стил на Зендея.

Завръщайки се за първи път в Ню Йорк, откакто направи премиерата си там през есента на 2016 г., това ще бъде последната спирка от световното турне, чиято цел беше да пренесе TOMMYNOW до публиката по целия свят. Шоуто ще последва невероятните продукции в Париж през пролетта на 2019г., Шанхай през есента на 2018 г., Милано през пролетта на 2018 г., Лондон през есента на 2017 г., Лос Анджелис през пролетта на 2017 г. и Ню Йорк през есента на 2016 г.

Apollo_Marquee_3 Courtesy of Sanden Wolff Productions EDIT

„След като пътувахме по света с TOMMYNOW и след едно незабравимо шоу в Париж със Зендея, аз съм развълнуван да се върна там, където започна нашето пътуване с „ Виж сега, купи сега“. Желанието на Зендея да пренесе TOMMYNOW в Харлем бе невероятна следваща стъпка в изразяването на нейната визия за бъдещето. Нейната гледна точка присъства ясно във всичко, което прави, и именно затова тя е и толкова вдъхновяващ партньор – чест е да продължим да ѝ предоставяме платформа в модната индустрия, за да споделя своята визия!“ – споделя Томи Хилфигър.

Шоуто TOMMYNOW, под форма на интерактивно преживяване, ще се проведе в легендарния „Театър Аполо“, в Харлем, който е бил домакин на едни от най-емблематичните артисти в света, включително Арета Франклин, Ела Фицджералд, Пати Лабел и групата Сюпримс. Самата колекция TommyXZendaya за есен 2019 г. е вдъхновено от тези силни и уверени жени, и представя култовия стил на тази ера, но преосмислен с щипка съвременна дързост.

Apollo Marquee Photo Credit Apollo Theater Archives

След невероятния успех на предходните ревюта, TOMMYNOW за есен 2019 г. ще продължи да надгражда уникалната концепция „Виж сега – купи сега“. Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от онлайн канали и социални медии в повече от 70 страни, както и в магазините на Tommy Hilfiger.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM