Колекция есен 2019 на Tommy Hilfiger и Люис Хамилтън

3db76a275380ab7e1519f90ad2cac00a

TOMMY HILFIGER И ЛЮИС ХАМИЛТЪН ПРЕДСТАВИХА СЪВМЕСТНАТА СИ КОЛЕКЦИЯ ЗА ЕСЕН 2019 В МИЛАНО

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че дизайнерът Томи Хилфигър и Люис Хамилтън, петкратният световен шампион на FIA Formula One, разкриха съвместната си колекция TommyXLewis за есен 2019 г. на уникално събитие TOMMYNOW TommyXLewis в Милано. Единственото по рода си представяне се проведе на 16ти септември, в навечерието на Миланската седмица на модата, в емблематичния клуб Società del Giardino. Събитието акцентира върху сблъсъка на две творчески сили, сливайки модната стрийт-стайл вибрация на Люис с типично американската същност на Tommy Hilfiger. Колекцията беше акцентирана благодарение на динамично представяне: разнообразни по външност модели бяха подредени на многостепенни платформи, а срещу тях бе изградена система от огледала, създаващи илюзия за безкрайност.

Към Томи Хилфигър и Люис Хамилтън се присъединиха повече от 500 гости, включително медии, инфлуенсъри и известни личности, на историческата локация Società del Giardino, близо до емблематичната катедрала Дуомо в Милано. На входа гостите бяха посрещнати от флуоресцентна светлинна инсталация „TOMMYNOW“ в модерен и античен готически шрифт, която контрастираше с историческата архитектура на сградата. Навлизайки в неокласическия двор, модернистични конструкции, в цветовата палитра на марката – червено, бяло и синьо, в комбинация с логото на колекцията „LH“, осветяваха традиционните каменните колони. В първата стая историческите полилеи контрастираха с анимираните стени в неоново синьо и червено, показващи логото на колекцията „LH“, допълнени от сияещи подсветки. Гостите имаха възможност да развихрят въображението си в огледална стая „Selfie Mirror Room“, в която бяха поставени големи червени и сини огледални екрани, подредени в полукръг, както и графити с флуоресцентни детайли, разкрити под черна светлина. В пространството, наречено „Digital Clash Room“ посетителите можеха да се потопят в света на TommyXLewis, с кадри от кампанията на колекцията TommyXLewis за есен 2019 г., излъчени на 5,2-метров висок светодиоден екран, подреден във формата на 360-градусов петоъгълник, отново в контраст с историческите кристални полилеи.Звуковите илюстратори, композитори и продуценти MODE-F изпълниха сложни саундтрак композиции преди и след представянето на колекцията. Вечерта беше закрита с ексклузивно изпълнение на GRAMMY-номинираният американския рапър Pusha T.

„Историческата архитектура на Милано, слята с младата и динамична енергия на града, наистина съумя да изрази духа на моята колаборация с Люис този сезон“, каза Томи Хилфигър. „Невероятната реакция към колекцията продължава да надхвърля очакванията ни. Обичам да виждам как феновете изразяват своята индивидуалност чрез нашите дизайни. “

„Този сезон е свързан с сблъсъка на два различни свята – класическия американски почерк на TOMMY и моят по-модерен градски стил. “ обясни Люис Хамилтън. „Колекцията TommyXLewis за есен 2019 наистина съчетава нашите две креативни гледни точки. Това беше още едно вълнуващо и вдъхновяващо приключение и се почувствах направо сюрреалистично докато представяхме резултата по време на тази невероятна вечер в Милано. Благодаря на всички фенове за тяхната постоянна подкрепа и нямам търпение да видя как ще стилизират колекцията, за да я направят наистина своя. “

За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Северна Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Считано от 1 юли 2019 г. SARKK SA бе обявен за ексклузивен дистрибутор и франчайз партньор за марката CALVIN KLEIN в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Северна Македония. SARKK SA винаги се стреми към устойчив и стабилен растеж, и е водена от ценностите на корпоративната социална отговорност. Тя е една от най-стабилните корпорации в бранша и се разраства, като съумява да завоюва дори и най-взискателните потребители

За Tommy Hilfiger

С портфолио, включващо марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger една от най-разпознаваемите премиум дизайн корпорации в света. Основната й дейност се състои в създаването и маркетинга на ежедневни, официални и спортни облекла за мъже, жени и деца, деним колекции, бельо (вкл. пижами и спално бельо), обувки и аксесоари. Чрез определени партньори Tommy Hilfiger, предлага и слънчеви очила, парфюми, часовници, бански костюми, чорапи, кожени изделия, аксесоари за дома и за пътуване. Линията TOMMY JEANS се състои от деним облекла, както и обувки за мъже и жени. Колекциите включват и голямо разнообразие от чанти, аксесоари и парфюми.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM