Шведската марка Fjällräven изпълва столичния „квАРТал“ с цветни графити до 11-ти Август

4629459288bf09e0e39d5900eba6075b

Късче от вселената на Fjällräven намери място в София – открийте го, снимайте се с него и участвайте в специалната игра в периода 3-11 август. #lookforkanken

Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), производител на емблематичната раница Kånken (Конкен), стартира своята артистична графити кампания в центъра на София, която ще продължи до 11ти август. Активацията включва игра в социалните мрежи и се осъществява в партньорство с популярни стрийт артисти.

В периода 3-11 август, почитателите на марката ще могат да открият три уникални графити картини, “скрити“ по фасади или витрини в района на „квАРТал“ (карето Мария Луиза, Раковски, Дондуков и Сливница). Ентусиастите, публикували свои снимки с графитите в социалните си мрежи (instagram или facebook),  заедно със специалния хаштаг #lookforkanken могат да се включат в онлайн игра* за спечелване на 5 раници модел Kånken.

*Пълните правила на страницата на марката във facebook: @fjallravensofia

Една от основните мисии на шведската марка, известна със своята висококачествена екипировка за живот на открито, е да насърчава и вдъхновява хората да прекарват повече време сред природата и да й се наслаждават. Такова ще бъде и посланието на всяка от картините, които ще донесат цвят и вълнение по прашните софийски улици, и ще напомнят за близостта на планината.

Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес непреходният, функционален и издръжлив дизайн на продуктите на компанията се радва на глобално присъствие и може да се намери в над 30 държави, една от които е и България. Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. Продуктите им може да откриете в София, The Mall, ниво партер или в онлайн магазина на марката.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM