MOHITO възхвалява женствеността в най-новата си кампания Есен/Зима 2018

7-z-logo

През последните десет години MOHITO облича жени, които обичат модата и се възхищават на не-клишираната градска елегантност. Марката празнува тази десетгодишнина, като подчертава важността на силата на жените с един въпрос: Какво означава женствеността за вас?

Тази есен MOHITO ни отвежда на разходка из града, в който най-новите тенденции се съчетават и се преплитат с непринудената класика и традиция. Този контекст бе създаден като фон на колекция, която се отличава със силни шарки и смели текстури, но все пак е пълна с класика, която позволява на всяка жена да намери облекло, в което да усеща силата на женствеността.

Кампанията AW18 се основава на Boho вълната, която е най-силната тенденция този сезон със своите характерни комбинации – принтове, разновидности на шотландското каре и смели плетки, допълнени с уголемени пуловери и класически рокли.

Рокли, поли и блузи с волани плюс изтънчени и внимателно подбрани аксесоари, ще са тренда на сезона. Всички облекла са не само елегантни, но и удобни. Цветовете варират от гарваново черно, сиво и бургундско + небесен нюанс на синьото. Този път бледо розовото е съчетано с рипсено кадифе. В колекцията не липсва характерен блясък на флорални мотиви, интересни драпирани елементи или романтични буфове стил Бохо.

Аксесоари под формата на големи украсени обеци, колани с геометрична катарами, чанти с кръгли или кожени детайли и бургунди ботуши с драпирана горна част са акцент за всяка визия от колекцията и отвъд нея.

Екипът на кампанията #celebratefemininity се състои от фотографа Mateusz Stankiewicz, който прави първата фотосесия в историята на MOHITO през 2009 г., в която работи ръка за ръка със стилистката Алиша Верниевич и хореографа Pat Bogusławski. Опитът и смесването на техните темпераменти доведоха до енергична кампания, която се състоя в модната столица – Лондон.

Повече на www.mohito.com

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM