Less is More — Колекция есен/зима 2017-2018 от Andrews/

andrews-021017

Природата и по-близката ни връзка с нея, балансът във всепоглъщащия ни технологичен свят, миналото през окото на бъдещето и устойчивостта в модата са основните вдъхновения в новата колекция на модна къща Andrews/. Тя се откроява с монохромни комбинации и цветни детайли във всяка отделна линия, като предлага на модерния и успял мъж съвкупност от най-актуалните тенденции, високо качество на материите, прецизна изработка и фин завършек до последния бод. Колекцията включва пет основни линии: спортните Adventure и Active, небрежно-елегантната Smart, по-строгата Business и официалната Ceremony. Във всяка една от тях дизайнерите на модния бранд продължават да развиват концепцията за Total Look, която предлага цялостен завършен аутфит и улеснява съвременния джентълмен в създаването на безупречна визия.

Adventure: Природни импресии

Във време, в което живеем предимно онлайн и пред екраните на смартфоните, връзката с природата започва да става все по-интуитивна, по-желана и по-силна. Изящното преливане на форми, приглушените и вибриращи тонове, напластяването на различни материи и играта на контрасти е използвано от креативния екип на Andrews/ в пресъздаването на това завръщане към заобикалящите ни природни дадености. Неслучайно именно камуфлажът преминава като основен принт през цялата линия, като сега той е представен в нови и различни интерпретации на линии и форми. Пуловерите са в комбинации от контрастни цветове и жакардови текстури, а ризите – в наситени нюанси като лавандулово синьо, червена далия и бургундско вино, допълнени от фини флорални десени. Връхните дрехи добиват още по-ърбък облик, за да направят плавен преход от природата към градската среда. Безспортният must have от тази линия е блейзърът от рипсено кадифе. Дизайнерите на марката препоръчват да бъде съчетан с риза от деним, пуловер с камуфлажен принт, чино панталон и верига към него за един завършен casual Total Look. Сред цветовете се открояват още горчив шоколад, джинджифил и лавандула. Моделите от линията се вписват перфектно в гардероба на мъжа, който притежава авантюристичен и космополитен дух, обича предизвикателствата и винаги намира време да удовлетвори необходимостта си от досега с планината и природата.

Active: Нощни проблясъци

Потапяме се в светлините на града, под проблясъците на които съвременният активен мъж сякаш си е откраднал няколко звезди от нощното небе и ги е сложил върху пуловера си. Те проблясват и на дискретни места по неговия панталон като фин релефен принт. Това е мъжът, който живее между деня и нощта, поддържа добра спортна форма и чието забързано ежедневие изсква комфорт в облеклото, но не за сметка на перфектния стил. А дизайнерите на Andrews/ знаят какво е необходимо за постигането му. В линията ясно се откроява разнообразието от райета, които издават вдъхновението от спортните екипи. Заемките от тях отново властват на световния моден подиум, като създават една ненатрапчива еклектика в спортно-елегантното облекло. В комбинация с материи като памук, вълна и жарсе, те носят необходимия комфорт в студените дни. Суичър под блейзър в съчетание с дънки, чорапи в ярък цветен принт и casual обувки е само едно от Total Look предложенията на модния бранд. Към ризите се добавят плетени вратовръзки, които са със спортен привкус и в неутрални тонове. Безспортните must have в линията са пуловерите със звезди, а основните цветове – лимоново къри, персийско червено, ослепително синьо, лайм и хелиотроп, които несъмнено ще се открояват сред зимния пейзаж.

Smart: Минало в бъдещето

Софистициран, елегантен и минималистичен – почеркът на 70-те прави моделите от линията още по-изтънчени и smart. Бохем, чаровник, джентълмен с отношение към модата – такъв е мъжът, който се вписва елегантно в тази тенденция, една от водещите през есенно-зимния сезон. Повлияна от зависимостта ни от технологиите, модната индустрия сякаш се опитва да създаде баланс между новото и старото, надниква дръзко в миналото, но през призмата на бъдещето, за да улови бързите темпове на времето и да го предпази от обезличаване. Креативният екип на Andrews/ поема щафетата и в smart линията това е постигнато чрез цветове като канела, виолетово лале, преливащо синьо и тъмна черница, които допълват монохромните комбинации от графит, бледо бежово и охра. Акцент са готическите символи, които също властват на модния подиум, пресъздадени от принтове с 3D ефект и цветови десени, които допълват рафинирания стил на линията. Сред топмоделите в нея са саката от вълнен жакард, раираните панталони с басти и маншет на крачола, костюмите от две части, при които блейзерът е заменен с яке тип бомбър, а must have са поло блузите от фини плетива, които се налагат и в бизнес линията на фешън бранда. За да бъде завършен всеки Total Look могат да бъдат добавени ръчно изработени папийонки в анималистични и флорални принтове, цветни кърпички и декоративни брошки, които се вписват във визията на съвременния джентълмен и неговия изискан подход към детайлите.

Business: Устойчив минимализъм

Вече навлязохме в ера, в която очакваме не само продуктите да са добри, но те самите да водят до нещо добро. Модният бранд Andrews/ става част от идеята за устойчиво развитие, в която грижата за околната среда се превръща в задължителна част от процеса на създаване на всеки  продукт от колекцията и това вече е стандарт в модата. Устойчивостта налага още повече минималистичния стил, като идеята за “по-малкото е повече“ става още по-изразена. Прецизността в дизайна на всеки костюм е безкомпромисна, а силуетът и десените носят изразен аристократичен почерк. Сред едноцветните модели се откроява карето в различни цветови комбинации и е категоричен тренд за сезон есен/зима 2018. За тази линия дизайнерите на Andrews/ черпят вдъхновение и от 50-те години на миналия век – ерата на мъжете, които не се разделяли с костюмите си, винаги били стилни, елегантни и истински джентълмени. Total Look визията сега е разчупена като костюмът може да се комбинира с поло блуза вместо с риза, но задължителна час от завършека на тоалета са кърпичката и брошката на ревера. Този сезон декоративните аксесоари включително и иглите за яка са силен акцент в бизнес линията и must have на дизайнерите.

Ceremony: Изтънчен финиш

Още по-изискан лукс, още по-тренди аксесоари и безупречен силует предлагат дизайнерите на Andrews/ в най-официалната линия на модния бранд за есен/зима 2017-2018. Класическият черен смокинг се завръща по-изтънчен от преди и в нови вариации, сред които е различната ширина на реверите. Той е категоричният must have в линията. Към него освен папийонка могат да се добавят игла или брошка на яката на ризата. Костюмите от линията предполагат повече интерпретации като ризата може да бъде в различен цвят, светъл или тъмен, а вместо папийонка да се добави вратовръзка, която да е в същия десен като кърпичката. От марката предлагат разнообразие от красиви и изящни принтове при аксесоарите, които биха били перфектният завършек на официалния Total Look.

Must have

  • Пуловер с поло яка
  • Панталон с басти
  • Джърси с камуфлажен принт
  • Риза с тартан
  • Блейзър от рипсено кадифе
  • Декоративна брошка

Кой е Гуилъм Пъг?

33-годишният модел от Уелс е лицето от есенно-зимната кампания на Andrews/

Различен, приковаващ вниманието и запомнящ се модел отново е изборът на модния бранд, който последните няколко години винаги залага на изключително интересни лица. Тази есен това е Гуилъм Пъг, който пристигна специално от Лондон, за да застане пред обектива на фотографа Тихомир Рачев и да представи новата колекция на Andrews/ за есен/зима 2017-2018. Въпреки че едва от три години е част света на модата, вече е работил с брандове като Vivienne Westwood, Ben Sherman, Diesel, Esprit, Canada Groose, Chevrolet и много други. Той е от новото поколение блогъри и инфлуенсъри, които знаят как да увеличават ежедневно своите последователи в социалните мрежи. И въпреки че самият Гуилъм не обича думата „инфлуенсър“, не само се справя добре в ролята на такъв, но знае колко важна част е от кариерата му на модел. Всичко това умело успява да съчетава и с работата си като застрахователен агент, а всяко свободно време прекарва в пътуване, снимане и постване. Сред любимите му места, на които би се връщал многократно е Калифорния, не само заради природния парк Йосемити, но и заради меката на киното – Ел Ей, където иска да се снима повече в реклами и различни телевизионни и филмови продукции. Само месец преди да дойде в България за фотосесията на Andrews/, марката, носител на „Златна игла“ и избраната за поредна година за Superbrands, Гуилъм е бил вече тук на дълъг уикенд с приятели. Макар и за кратко успял да се разходи из София, Пловдив и дори да стигне до Рила. Освен архитектурата и археологическите находки, Гуилъм признава, че е много впечатлен и от храната. Може би защото се грижи изключително много за тялото си и има специално отношение към нея, като всеки модел.

С повече от двадесет магазина за мъжка мода на територията на цялата страна Andrews/ наследява традиция в производството с дрехи, датираща от 1991 година. Днес брандът предлага пълна гама висококачествени облекла и аксесоари, като носи духа на актуалните световни тенденции, следи за най-новите технологии и се развива с темпото на клиентите си. Основен акцент в колекциите на Andrews/ е концепцията TOTAL LOOK. Концепция, която не допуска да се правят грешки в комбинирането на дрехи и аксесоари и вдъхваща самочувствие и увереност у мъжа. 
Грижата за перфектната визия и удобството на клиента е в основата на бизнесмодела, следван от марката. Основан на иновации и гъвкавост, разбиране на модната креативност и адекватност към изискванията на клиентите и пазара, той превърна Andrews/ в лидер на мъжката мода в България. Марката беше обявена за топбранд на 2017-a, а преди това и през 2012-2013 и 2015-29016 години, в българската класация на глобалната програма Superbrands. Програмата действа като независим арбитър в 90 държави и излъчва най-добрите марки на пазара. Това е само малка част от дългия списък с национални и международни признания за бранда, сред които са модна къща на годината за 2015-а от Академията за мода, Социално отговорно предприятие на годината от Балканския институт на труда и социалната политика и Best Bulgarian Designer 2009, категория мъжки облекла – специален приз на Best Model of the World.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM