Scent of the East отвори врати в The Mall

Ароматът на Изтока

Малко известен факт е, че истинската родина на парфюмите не е Франция, а Близкият изток. Парфюмът е донесен в Европа по време на Кръстоносните походи и в началото се е използвал, за да прикрие лошата хигиена в аристократичните среди. В Древния изток обаче парфюмът е имал свещен характер и наред с благородните метали, той е давал израз на благосъстояние, чистота и красота.

Съвременният метод за производство на парфюми е открит и описан от Персийския химик Ибн Сина (Авицена), който въвежда процеса за извличане на масла от цветя чрез дестилация. Преди да въведе този процес, ароматите са се произвеждали от масла и смачкани листа на билки и цветя.

Парфюмите се делят на няколко основни вида, като разграничението е на база съотношението в съдържанието на алкохол и етерични масла. Това съотношение предопределя и трайността на ароматите, като парфюмът е най-чистата и издържлива форма на ароматизиращото вещество. Другите видове аромати са парфюмната и тоалетната вода, одеколонът и ароматната вода.

Качествата и аромата на един висококачествен парфюм се определя от неговите аромати, които в парфюмерийната индустрия се определят чрез няколко вида ароматни нотки.

– Връхни нотки се наричат тези аромати, които определят първоначалните ви впечатления за парфюма. Обикновено тези аромати се изпаряват най-бързо и се усещат в първите минути на поставяне на аромата.

– Средни нотки се усещат веднага след изпаряването на аромата на базовите нотки и именно те са основните аромати на парфюма. Времето на действието им трае няколко часа, в зависимост от качествата на парфюма.

– Базови нотки се нарича аромата, който продължава да се усеща, дори след изпарението на средните нотки. Заедно с тях, те определят цялостното усещане за аромата.

Освен всичко това, усещането за аромата се влияе и от телесната миризма на всеки човек, която е строго индивидуална.

„Scent Of The East“ е тук, за да ви запознае с хилядолетните традиции на Близкия Изток, да усетите различни и екзотични блягоухания, които съответстват на всяка индивидуалност и характер. Ние сме направили специална селекция от висококачествени аромати на някои от най-големите марки парфюми в Близкия Изток, които биха задоволили вкусовете на широк кръг мъже и жени.

 

1440x760 - 2

 

Al Haramain води началото на своето съществуване от 1970 г. с произход Обединени Арабски Емирства. Стартират с търговска дейност, като продават висококачествени парфюми в саудитските градове Мека и Медина. Основател на бранда е бангладешкият бизнесмен Кази Абдул Хаке, който по време на посещението си в Саудитска Арабия открива мускусната миризма на Агаровото дърво, известно като Oudh. В древния свят, този аромат се е считал за ухание на боговете.

Swiss Arabian е компания, създадена през 1974 от млад мъж с йеменски произход, който е закърмен с традициите на Изтока в създаването на неповторими аромати. За много кратко време компанията набира огромна популярност и се превръща във водещ бранд в ОАЕ.
Днес всяка година SWISS ARABIAN произвежда над 35 млн. парфюма, които са любима марка на мъже и жени от над 80 страни по света.

Lattafa е марка, създадена през 1982 г. от Шейх Шахид Ахмад. Първоначално брандът стартира с малка фабрика, която има за цел да задоволи нуждите на местния пазар в Близкия Изток, но съвесем скоро ароматите на Lattafa стават популярни и търсени в много краища по света. Разразстването на бизнеса става неизбежно и от 2012 г. малката фабрика се трансформира и се превръща в парфюмериен гигант.

СЛЕДВАЙ THE MALL В INSTAGRAM